Agenda

10 d’abril 2014

1a NIT DE COLÒNIES

Bon dia papis i mamis!!!!!!
Aquesta nit hem dormit tots i totes molt bé!!
Ahir a la nit  ens van regalar un estel a tothom que havíem de posar a sota del coixí per tenir bons somnis. I la veritat és que ha funcionat, però com que ens ho estem passant genial a les 7 del matí no podíem esperar més i ja ens hem despertat.
Per ser bons astronautes hem d'estar en forma així que de bon matí hem fet un ball   i  un bon  esmorzar. Com que fa un dia bonííííííííííísssssim marxem a fer activitats, després ja us explicarem més cosetes.
Un petonàs molt gran per a tota la família!!!!

Ah per cert!  Us envíem unes fotos a veure si us agraden.

3 comentaris:

  1. ¡Hola! Vuelvo a ser Yolanda, me alegro de que todo vaya tan bien. Las fotos muy chulas, gracias.
    Vais a tener suerte porque he mirado el tiempo y parece que mañana ya no llueve. BIEN!!!!!!!
    Muchos besitos para todos.

    ResponElimina
  2. Hola,soy la mamá de Ernest Sánchez (2º B) y quiero mandaros un beso y un abrazo a todos y daros las gracias por hacer que los niños estén pasando unos días inolvidables.
    Muchos besos y seguid pasándolo tan bien.
    Gracias de nuevo.

    ResponElimina
  3. Hola soy Denisse mamá de Aarón y Ashley quería comentar lo que veo y siento. Es hermoso ver a los niños con sus risas, sus caritas emocionados por estar allí, concentrados escuchando lo que comenta la monitora, relajados duermiendo acomodaditos y activos cuando realizan alguna actividad. La labor que realizan las profesoras es impresionante tener ese xcarisma y esa pasxciencia es única para diriguir a los niños y que todo salga bien. Besos a mis niños los Amo un montón y que se la sigan pasando genial y a todos los demás niños tambien!!!

    ResponElimina

Per poder publicar un comentari cal que estigueu registrats en un compte de google.
Aquest missatge serà revisat abans de ser publicat.

BENVINGUTS AL NOSTRE BLOG!

És un plaer tornar a trobar-nos. Ens esperen noves experiències i nous reptes. Segur que serà genial! Ens veiem al blog i recordeu que si teniu algun comentari ho podeu fer a sota de cada article. Animeu-vos a participar! Només cal tenir un compte gmail. I si ens voleu enviar un correu també ho podeu fer a inicialalmeda@gmail.com Que tinguem tots un bon curs! Les mestres del C.I.